ייצור תבניות פלסטיק במזרח

ייצור תבניות בסין

תעשיית הפלסטיק הישראלית הינה תעשייה רחבת היקף. שמה של תעשיית הפלסטיק הישראלית יצא למרחוק והמהנדסים המקומיים נחשבים למובילים בעולם בתחומם. תעשייה זו, חרף היקפה הרחב בישראל, פועלת גם תוך כדי שיתוף פעולה עם המזרח הרחוק.

כיום, ייצור תבניות לפלסטיק נעשה בדרך כלל על ידי תכנון בישראל, שליחת התוכניות למזרח, והזרקות פלסטיק לתבניות בסין או בארץ. כך פועלת גם חברת סאנרייז אנג'נירינג. צוות המומחים של סאנרייז אנג'נירינג מורכב הן ממהנדסים ישראליים והן ממהנדסים סינים, והכל על מנת להעמיד לרשותו של הלקוח את השירות הטוב ביותר.

פעמים רבות, לקוחות המעוניינים בתבניות פלסטיק פונים לגורמים "עלומים" במזרח ומבקשים לייצר לעצמם תבניות בהתאם. חשוב להדגיש כי מהלכים מסוג זה עלולים להיגמר במפח נפש. לא אחת, הגורמים במזרח אינם בעלי מקצוע אשר עומדים מאחוריהם ניסיון רב ו/או צוות הנדסה ופיתוח מיומן. מיותר לציין כי כאשר מדובר בייצור המוני של מוצרי פלסטיק, כל פרט קטן יכול להיות בעל משמעות.

חברת סאנרייז אנג'נירינג מפעילה מערך ביקורת כפול על התוכניות לייצור תבניות לפלסטיק. לאחר אפיון המוצר הראשוני, ובתום המחקר המקדים, מחלקת ההנדסה והפיתוח של חברת סאנרייז אנג'נירינג מגבשת תוכניות לייצור תבניות לפלסטיק במזרח. לאחר מכן, התוכניות נשלחות לסין ושם הן עוברות ביקורת נוספת.

התבנית הראשונה מיוצרת בסין ונשלח מוצר לדוגמא לישראל. כעת, הלקוח יכול להעביר ביקורת על המוצר ולבחון האם הוא תואם את ציפיותיו. בדרך כלל, התוכניות נשלחות חזרה לסין עם תיקונים מסוימים. רק לאחר שהלקוח מרוצה מהתוצאה, אנו עוברים לייצור המוני.

חשוב להדגיש כי חברת סאנרייז אנג'נירינג הינה חלק מ"קבוצת זריחה". מדובר בקבוצת חברות המעניקה ללקוחותיה את מלוא השירותים הקשורים בייצור מוצרי פלסטיק. לרבות תכנון תבניות להזרקת פלסטיק, ייצור התבנית, שילוב מכניקה (או אלמנטים נוספים כצביעה מוליכה או צביעה דקורטיבית), הזרקה בישראל במפעל כחול-לבן ועזרה בתיקונים והתנהלות לאחר הייצור הראשוני. בנוגע לשלוחה במזרח הרחוק, אנו פועלים עימה תוך כדי שיתוף פעולה ועל בסיס מהנדסים של חברת סאנרייז אנג'נירינג אשר נשלחים מישראל עם הכשרה מתאימה. הקשר עם המפעלים בסין הינו רציף, איכותי ומבוסס על שיתופי פעולה עסקיים ארוכי טווח.

המומחים של Sunrise Engeeniring ישמחו לסייע לך! התקשר או מלא את פרטיך:

רגע לפני שאתם שולחים אלינו פרטים להתקשרות, מומלץ לוודא את המוכנות להתחלת פרויקט:
קיימים קבצי תכנון של אב טיפוס בפורמט xt
בהצלחה!
let_us_help_you