יש לכם רעיון למוצר וצריכים ליווי בתהליך?

אחד השלבים המשמעותיים בפיתוח מוצר הוא שלב בניית אב טיפוס/מודל. בניית אב טיפוס נועד בכדי להמחיש רעיון וכדי לבחון את המוצר על כל היבטיו: תפעול, פונקציונאליות, חיבור בין החלקים וארגונומיה. כמו כן, יציג את המראה העיצובי, החומרים, המגע, הנדסת אנוש והמנגנון המכני.

בשלב זה יעשו כל השינויים עד לקבלת אב טיפוס סופי. זהו שלב מקדים לייצור תבנית המיועדת לייצור סדרתי.
לחברת סאנרייז, מקבוצת "זריחה"  יש את היכולות לייצר דגמים איכותיים ומדויקים המתקרבים ברמת הגימור הגבוהה ביותר אל המוצר הסופי שייצא מפס הייצור.

CNC

דגמי ענק של משטחי חיפויי מכונות, משטחים תעשייתיים, ארגזים שונים, מוצרים ענק לילדים (נדנדות , בתי משחק, כסאות מונו-בלוק וכיו"ב)
זאת בצד גדלים "קונבנציונאליים".
מבחינת חומרים המגוון עצום וכולל, מעבר לחומרים הסטנדרטיים, גם ניילון עם סיבים, אולטם, אולטם עם סיבים, PBT, PICK, ועוד.

יציקות ואקום בתבניות סיליקון

טכנולוגיה וותיקה ונפוצה, בה יוצקים לתבניות סיליקון תערובות פוליאוריטן עם תכונות פיזיקאליות כמעט זהות לחומרים המוזרקים.
בטכנולוגיה זו אנו מייצרים חלקים בכל הגדלים (!) עד כדי חלקים בגודל של פגוש רכב, הטכנולוגיה מתאימה לסדרות קצרות. הטכנולוגיה מתאימה גם לייצור סטים של חיפויים למכונות בגדלים בינוניים.
בעזרת טכנולוגיה זו אנו יוצקים חלקי גומי, חלקי סיליקון וגם חלקים "דו קומפוננטיים"

דאבל קומפוננטפרויקט ייחודי ויוצא דופן של דאבל קומפוננט של סיליקון על גבי פלסטיק כולל הדפסה בצבע מיוחד של אייקונים על גבי סילקון.

חלקים שקופיםבתחום זה בולטים במיוחד החלקים השקופים, מפוליקרבונט שקוף + תהליך גימור שנקרא VAPOR-POLISH, החלקים שמתקבלים מדהימים ברמת שקיפות זכוכיתית! (מעבר לחלקים בדידים אנו מייצרים גם מכונות ומכללים שלמים מPC שקוף, כך שניתן לראות מבחוץ את עבודת המכאניזם ).

דגמי חלקי מתכת, ואל מתכות

אנו מבצעים דגמי מתכת ואל-מתכות מכל הסוגים והמינים, פלדה, פלדת אל-חלד, ברונזה, פליז, ואולמניום עם ציפוי אנודייז, אלודיין, ואלודיין מגוון.
מבחינת סוג החלקים – אין מגבלות, כולל עבודות כיפוף פח ("שטאנצים"), כירסום חלקי אלומניום גדולים, תבריגים, קפיצים, וכד'.

צבע, הדפסות וציפוייםאת כל החלקים ניתן לצבוע, כולל הדפסות טמפון, הדפסות רשת, החדרת אינסרטים מתוברגים, וצפויי כרום (!)
באופן מיוחד ניתן לבצע את הדגמים בסין, אך לצבוע במיצבעה שלנו במפעלנו שבמעלות, ומיוחד כאשר מדובר בצבע דו-קומפוננטי או בצביעה פנימית מוליכה (נחושת-זהב), וכמובן, כולל הדפסות טמפון, הדפסות רשת, והחדרת אינסרטים מתוברגים.

היתרון הבולט של המערכת שלנו היא היכולת להרים כל פרויקט משלב הדגמים בכל היקף וגודל שדורש תמהיל התמחויות ובמיוחד פרויקטים מרובי חלקים/חומרים/טכנולוגיות

המומחים של Sunrise Engeeniring ישמחו לסייע לך! התקשר או מלא את פרטיך:

רגע לפני שאתם שולחים אלינו פרטים להתקשרות, מומלץ לוודא את המוכנות להתחלת פרויקט:
קיימים קבצי תכנון של אב טיפוס בפורמט xt
בהצלחה!
let_us_help_you